Citroen BX 1.9 GTi 16V

   
   
Domů
Historie citroënu
Technické info
Karoserie
Motor a zapalování
Elektroinstalace
Palivová soustava
Chlazení a topení
Hydraulika a brzdy
Diferenciály 4x4
Katalog ND na BX 16V
Rady, Tipy, Zkušenosti
Fotografie a videa
BESIP
Názory a připomínky
Odkazy na další stránky
Mapa stránek
 
Citroen BX 1.9 GTi 16V

Citroen BX 1.9 GTi 16V

Karoserie

Sedan

Počet sedadel

5

Motor

řadový 4-válec

Typ motoru

DFW

Výkon motoru v kW / PS / otáčky

108 / 150 / 6400

Objem motoru

1905 cm3

Objem palivové nádrže

66 L

Palivo

Pouze BA naturál

Množství motorového oleje

5,3 L

Řízení

Hřebenové s Posilovačem

Pérování

Hydropneumatické

Poloměr zatáčení

11,1 m

Maximální rychlost

215 Km/h

Zrychlení 0-100

8 sec

Sprint 200m

10:49 sec.

Sprint 403m

16:06 sec.

Spojka

suchá jednokotoučová s přítlačným kotoučem s membránovou pružinou, ovládaná táhlem

Maximální přípustná celková hmotnost

1535 Kg

Pohotovostní hmotnost

1056 Kg

Maximální zátěž přední/zadní nápravy

820 / 740

Maximální hmotnost bržděného přívěsu

1100 Kg

Maximální hmotnost nebržděného přívěsu

535 Kg

Spotřeba město / 90 / 120

12 / 6,7 / 8,5

Kola

195/60/14 ..... 195/55/15

Zavěšení předních kol

pomocí dvou pružících jednotek typu McPherson s Hydropneumatickými tlumiči s nastavitelnou výškou

Zavěšení zadních kol

na nezávislých podélných ramenech a jsou odpružena hydropneumatickými tlumiči

Brzdy

společné s Hydraulickým systémem opatřené ABS, Kotoučové na všech kolech, Přední chlazené kotouče

Ruční Brzda

ruční brzda je ovládána pákou a táhly a funguje nezávisle na hydraulických brzdách. Brzda působí na přední kola.